streda 6. augusta 2014

 

Milujem maliny...milujem modu....milujem nakupy....milujem sukne...milujem cestovanie....milujem svojich priatelov...



Asi prilis vela milujem na zaciatok, ale toto ma vystihuje.Zijem v malom-velkom meste na vychodnom Slovensku, rozhodla som sa zalozit si blog hlavne o mode a obmedzenych nakupoch, obmedzenych myslim v pocte obchodov v nasich nakupnych centrach.Mam tak trochu svojsky styl obliekania (ved uvidite- najradsej mam sukne...;) )mozno az prilis konzervativny ale to som Ja...:)

Mimochodom volam sa Ivka, som zena, manzelka, chodim kazdy den do prace a chcem si uzivat zivot plnymi duskami...najviac ako sa da...


Toto som ja...:)
Krasna TUTU suknicka


A este je jedna vec co ma veeelmi veeelmi vystihuje podarilo sa mi schudnut 30 kiiil....:)
O tom vsak mozno niekedy nabuduce...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára